Bijna naar Marokko! - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Elianne - WaarBenJij.nu Bijna naar Marokko! - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Elianne - WaarBenJij.nu

Bijna naar Marokko!

Door: Elianne

Blijf op de hoogte en volg Elianne

26 April 2010 | Nederland, Den Helder

Nog 2 nachtjes en dan ga ik eindelijk naar Marokko!
Ik heb er echt super zin in.
Van mij mag het al zo ver zijn!
Mijn vader gaat ook mee. De meeste van de groep die ook gaan heb ik al gezien op de bijeenkomst in maart. Het is een leuke, gezellige gemixte groep van nederlanderse en marokkaanse afkomst.
De reisleider is geboren in Marokko maar woont al 31 jaar in NL. Hij is erg enthousiast en hij laat ons graag alle mooie dingen uit zijn geboorteland zien.
Van wat ik tot nu toe gezien heb van Marokko, op foto's en 3opreis, is het echt een heel mooi land en dat is de reden dat ik er heen ga. Ik moet het gewoon zien!
Ondertussen genieten van het zonnetje en lekker Frans lullen.
Zal ook proberen wat berichtjes te plaatsen als ik de tijd heb en een computer kan vinden.
(Wil je geen berichtjes ontvangen dan kan je jezelf afmelden hiervoor).

• 27 April 2010 - 04:13

Joyce:

Heej Elianne,

Heel veel plezier in Marokko samen met je vader. Het schijnt inderdaad een mooi land te zijn. Hoop wat berichtjes te kunnen lezen vanaf Malta (wij gaan daar as zaterdag heen).

Geniet van het weer en kom maar lekker bruin terug!

Groetjes Joyce

• 27 April 2010 - 09:47

Michelle:

Haai Eel,

Heel veel plezier in Marokko!! Ga maar lekker in de zon liggen en Frans lullen. Geniet ervan!

Liefs, Michelle

VADER LIEFS VAN OMA

• 28 April 2010 - 15:08

Zussie:

Heey Eel!
    Heel veel plezier daar in Maroc!
    Goz is nu in HOnduras na een reis van ruim 22 uur. Dat ga jij niet redden ;)
    (K)

• 29 April 2010 - 20:51

Nora:

Ben benieuwd of jullie reis goed verlopen is. Kan helaas geen smsje sturen omdat je geen mobiel bij je hebt. Dus hoop dat je de gelegenheid kan vinden om een computer te vinden. Het is leuk om een beetje op de hoogte te blijven. Ik ben morgen in het oranje en de vlag gaat uit met Koninginnedag! Groetjes van Nora

• 30 April 2010 - 08:53

Helma Straver:

Elianne,
    Wij zijn vorige zomer naar Marokko geweest. Hebben ook een rondreis gemaakt. Wij hebben genoten en dat zal jij ongetwijveld ook doen. Een heel mooi land en hele aardige mensen.
    Geniet ervan.
    Helma Straver