Westelijke Sahara - Reisverslag uit Ad Dakhla, Westelijke Sahara van Elianne - WaarBenJij.nu Westelijke Sahara - Reisverslag uit Ad Dakhla, Westelijke Sahara van Elianne - WaarBenJij.nu

Westelijke Sahara

Door: Elianne

Blijf op de hoogte en volg Elianne

12 Januari 2012 | Westelijke Sahara, Ad Dakhla

Inmiddels zijn we in de Westelijke Sahara. In Dakhla om precies te zijn.
Het visum van Mauritanie hebben we maandag aangevraagd en de volgende middag konden we ons visum ophalen. We zijn daarna meteen naar de ambassade van Mali gegaan,verderop in de straat. Ze gingen eigenlijk al zo dicht maar na een anderhalf uur kregen we dezelfde dag nog ons visum.
Maandag hadden we al uitgecheckt omdat we dachten de visa dezelfde dag te krijgen en dan konden we weer doorrijden maar het duurde langer dus 's avonds kwamen we weer bij hetzelfde hotel en we kregen weer dezelfde kamers. Ik verheugde me al op een schoon bed maar het enige wat ze gedaan hadden was de bedden weer strak opgemaakt met dezelfde lakens, kussens en dekens.
We hebben weer veel km's gemaakt. We worden wel vaak gevraagd om onze paspoorten in de Westelijke Sahara.
Het is hier overdag wel zweten alleen 's nachts is het fris.

VOOR NIEUWE FOTO'S KOPIEER EN PLAK DEZE LINK: http://www.mijnalbum.nl/Album=IK3CYMBK

• 12 Januari 2012 - 18:22

Joyce:

Fijn dat de visums gelukt zijn! Op naar nieuwe avonturen in nieuwe landen.

X Joyce

• 13 Januari 2012 - 13:29

Michelle:

Wauw, de foto's zijn prachtig!! Ga zo door met mooie plaatjes schieten. En geniet van je reis! xxx

• 13 Januari 2012 - 13:47

Alain Bokongo:

Bonjour Elianne, après beaucoup de temps, je t'ai retrouvé sur internet, je n'ai plus la même adress email mais je suis sur facebook " Alain Bokongo "
    J'esper que ton séjour dans le Sahara se passe bien et que tu découvres beaucoup de chose interessante. Je suis très content pour toi. Prends beaucoup de photo et ENJOY ton aventure.

• 13 Januari 2012 - 18:09

Wennepen:

Wat een lekkere koeienkoppen op de foto!!! Hahaa,, nog een happie van genomen? xx